12 Mart 2015 Perşembe

Control Your Power Easily - Lords And Knights Bot

Lords & Knights oyununun ilk ve tek web tabanlı bot uygulamasıdır. Kalenizdeki askerleri, savunacağınız ya da saldıracağınız kaleyi, saldırı - savunma zaman ve aralıklarını kolayca planlayabileceğiniz web tabanlı bir bot uygulamasıdır. Sizin planladığınız işlemleri, zamanı geldiğinde otomatik olarak sizin hesabınız üzerinden göndermektedir.

Lords & Knights oyununun tüm serverlarını desteklemekteyiz. Oyun güncellendikçe , bizde kendi iletişim ağımızı düzenlemekteyiz.

Sistemimizi kullanan kişilerin tüm gizliliklerini korumaktayız. kesinlikle Lords &Knights sunucuları tarafından yakalanamaz, anlaşılamaz bir şekilde haberleşme sistemimizi kurguladık. Yeter ki siz oyun forumlarında bu sistemi  kullandığınızdan kimseye  bahsetmeyin  :)

Control Your Power Easily - Lords And Knights Bot


Bu Hizmeti Yazma Nedenim?


Açıkçası oyunu 1.5 senedir, gece gündüz sürekli  oynadım. Sonrasında farkettim ki çevremizdekileri çok ihmal etmekteyiz. Oyundaki kale sayısı arttı, düşmanlar güçlendi, klanlar birbirlerine ölümüne saldırıyor, uykusuz geceler, işi gücü oyun olmuş bir beden ve çok daha önemlisi mutsuz bir aile, mutsuz bir çevre oluşmaya başlamıştı. Burda ki sorunu çözmek için saldırı - savunmaları kolaylaştıracak , uyku sorunumu çözecek, daha az zaman ayırıp daha etkin olmak için bu uygulamayı yazdım ve hizmeye açtım. Sonrasında bol uykulu günler, mutlu aile, çevremle daha fazla zaman ayırabiliyor oldum. Peki sonrasında mı ne oldu:) düşmanlar delirdi. Her gün , günün her hangi bir zamanında 10 dakika ayırıp, gece geç saatlere fake saldırılar, gerçek saldırılar planlayıp, hayatıma devam ettim. Saldırı aldığımda ise paketleme savunma türü ile kalelerimi savundum. Düşman delirdi.Sizden uzak durmaya başladı. Oyun bundan sonra çok daha zevkli olmaya başladı. Oyunu bırakan 20 kadar arkadaşım, bu uygulama ile geri geldi ve çok daha uzun süre daha oynadılar, eğlendiler.

Lords&Knights oyun yapımcılarının engelleme çalışsada beni, ben bu hizmeti yaşatmaya devam edeceğim. Peki ben mi ne oldum? Ben oyunu uzaktan takip ediyorum. Bu hizmeti yaşatmak, aksatmamak, yeniliklere ayak uydurmak için elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum. sizlerden gelecek geri bildirim, önerilere her zaman açığım.


Bu Hizmeyi Neden Kullanmalıyım?


Oyundaki kale sayısı arttıkça, yönetilmesi zorlaşıyor. Oyunda profesyonel oyuncuları ters köşe yapabilmek için, gece geç saatlerde düzenli fake saldırılar düzenlemek , karşı tarafı sürekli yanıltmak, karşı tarafı uykusuz bırakmak, gerçek saldırıları dilediğiniz zaman aralığında gönderebilmek ve tüm bunları kolayca planlayarak yapmanız. Sistem bunları sizin için gönderiyor olacak. Saldırı, savunma, fake saldırı, paket savunma gibi bir çok özellik için üye olmanız gerekmektedir.

Servisimiz 1.5 yıldır hizmet vermektedir. Şu an itibari ile 3.500 aktif kullanan kişi sayısına ulaştı. Sizler sayesi ile hizmetimiz devam etmekte, sürekli geliştirilmektedir.

Sevdiklerinizle bolca vakit geçireceğiniz, güzel oyunlar dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder